2009-03-14
 12:47:36

14/3...

Jag har ont i magen. Fråga mig inte varför men det är den där fruktansvärt obehagliga känslan som finns där nu. Och jag vet inte varför. Eller typ inte, i alla fall.

Igår kväll kom Fredrik över efter att jag föreslagit, "kan inte du komma hit och sova över? Det var ett tag sen", så han kom vid halv tio kanske, sen kom Sandra vid tio och vi satt och snackade ett jävla bra tag. Sandra blev jagad av sin mamma hela kvällen på telefon men Sandra hade sagt att hon var på tjejmiddag hos Olivia någonstans och jag fick spela någon kompis som bodde inne i stan (yeah.. right. Haha!) och som skulle hem halv tolv och då skulle Sandra gå med "henne"... det var lite invecklat. Ja men det löste sig nog sen. Hon drog vid kvart i tolv, jag och Fredrik gjorde oss i ordning, var inne på datorn lite och somnade sen.

Idag skulle han dra och träffa Johan och Niklas, själv vet jag inte vad jag ska göra. Kanske bara sitter hemma och tycker synd om mig själv. Såna här dagar är det inte ofta man stöter på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: