2009-03-28
 19:15:05

090328

Kom hem för ett tag sen, har varit i stan med Sandra, Settan och Maria. Vi har gått runt och kollat i en massa affärer, suttit inne på Hötorgshallen och ätit lunch (okej, det var bara Maria och Settan som åt) och jag har fått ångest angående balen i juni. Vi var nämligen inne på Bianco och testade lite skor, jag upptäckte hur mycket fina skor det fanns, dessutom såna där små väskor som man brukar ha på skolbalen... så insåg jag att, "fan, jag har ju inte beställt några balkläder! Och jag har inga skor heller!", så jag ska väl försöka hitta något nu i nästa vecka.

Ikväll har jag lovat att stanna hemma och hålla min bror sällskap. Det blir väl till att äta en massa godis och chips... gud, det känns som att jag inte har ätit sådant på flera veckor! Fast det vet jag inte om det är sant... haha.
Ska försöka sova ut lite mer inatt, sova till åtminstone EFTER tio. Elva skulle se fint ut.
Så det är söndag imorgon. Har inte direkt slösat bort min dag, eller pengar! (Eller vänta... jo... 185 kronor på telefonen och bussremsa... fan!) Så det har varit rätt bra ändå. Imorrn ska jag träffa Emilie, fika och snacka skit, som hon själv väljer att uttrycka det. Det är så skönt att träffa folk och bara prata av sig. Så det längtar jag efter! :) Dessutom är Emilie så lätt att prata med, och hon förstår typ allting man säger. Vilket vore ganska underlättande om man nu vill dela med sig av lite problem och saker man bara måste få ur sig.
Ska dra mig undan datorn ett tag nu, hörs kanske senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: