2009-06-13
 18:48:05

13/6

Usch jag har så tråkigt. Lika bra att man gör en sån här då.

KÄRLEK...

1. Är du singel nu? Köttbullar är också gott
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Beror på med vem
4. När hade du sex senast? He he.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Det har jag nog
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Jo då
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nä inte riktigt
10. Haft sex på fyllan? -.-
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Jag sparar allt
14. Somnat gråtande pga kärleken? Jaaaaaaaaaaaaaaa
15. Varit otrogen? Käften
16. Ångrade du dig? Men ja!...
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Totalt tre år
18. Har du någonsinn varit kär? Skulle jag svara nej på den frågan?
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja


VÄNSKAP

21. Har du nån bästa vän? Ja
22. Är du ofta med dina vänner? Ja (nej jag sitter ensam och glor in i väggen)
23. Vad brukar ni hitta på? Vi brukar kidnappa små apor och klä dem i läderjackor och -byxor
24. Bästa minnet med nån vän? Orkar inte välja, det finns många med andra ord
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Men lägg av
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Självklart
27. Har du hatat din bästa vän? Aldrig
28. Litar du på din bästa vän? Annars hade hon inte varit min bästa vän, idiot
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja...
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Många gånger av glädje, men också åt det negativa hållet
31. Vart bor din bästa vän? På gatan i en kartong
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Mycket skvaller, minimalt med skitsnack
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Småsaker, aldrig något stort
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
36. Vilken kompis var du senast med? Det var många det
37. Har du många kompisar i din klass? Har slutat nian nu men i den förra klassen var jag väl kompis med nästan alla
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Lisa, Fredrik, Johan m.m.
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Sen dagis så Malena, Sarah och en massa andra

SISTA SOM...

40. Du fick en puss av? :)
41. Sov med dig i samma säng? Jesper
42. Du delade ett riktigt skratt med? Samma där
43. Du gick på bio med? Fredrik
44. Du höll i handen? :)
45. Du gick på stan med? Familjen
46. Delade en pizza med dig? Fredrik
47. Du ringde? Jesper
48. Skickade ett sms till dig? Fredrik
49. Du kramade? Lillebror
50. Gjorde dig lite besviken? Vet inte
51. Gjorde dig mycket besviken? Skjut dig själv
52. Du skrev med på msn? Johan H
53. Du snackade skit om? Dig
54. Du åkte bil med? Fredrik, hans pappa och bror
55. Gav dig en komplimang? Piss off, jag vet inte
56. Du kollade på film med? Pappa och Jesper
57. Du åt med på resturang? Fredrik
58. Betalade något åt dig? Minns inte
59. Grät inför dig? Ingen aning



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: