2009-06-21
 13:11:23

Planer

Mors. Blev väckt idag igen och fick inte sova länge då jag somnade fyra i natt (igen). Jag måste skaffa öronproppar så jag slipper höra när de ropar på mig, behöver få sova ut. Och för att sova ut behöver jag nästan tolv timmar, det kan jag garantera.
Det är soligt ute, men himlen är inte helt molnfri. Man kanske ändå ska passa på medan solen är framme. De senaste dagarna har varit rätt trista, medan det tidigare var strålande fint. Kan det inte bli konstant sol ute någon gång? Skulle vara skönt med typ en vecka i sträck bara sol och 25 grader plus - minst.

Nåja. Det ser ut som att jag och mamma ska in till stan, men jag är osäker på vädret. Solen försvinner helatiden och jag vill gå runt i shorts. Kanske ska ha leggings under... men jag vet inte.
Har räknat ut priser till Gröna Lund, vi ska ju dit några i "gamla" klassen om någon vecka. Min nuvarande budget ligger på drygt 600 kronor, men det kostar 359 kronor totalt att komma in på Gröna Lund och för att kunna åka runt där. 70 kronor för inträde och 289 kronor för åkband. Det kanske inte är så jättefarligt ändå. Om man nu inte ska äta där inne och köpa en massa godis, gå på lotterier och sånt där. Chokladhjul till exempel. Det är kul, men svårt att vinna bra priser på. Som mest har jag vunnit 2000 g (2 kg) Marabou, högsta vinsten, och en 24-grammare, lägsta vinsten. Ingenting  däremellan. Hehe. Grymt.

Nej, ska ta och göra mig i ordning och sen åka in till stan. Jag hör av mig sen, har inte råd att mobilblogga...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: