2009-06-19
 16:40:09

Äntligen

Lyckades ta mig därifrån efter fyra timmar... som faktiskt kändes som en evighet. Alkohol överallt, folk som blev alltmer berusade för varje burk/flaska de lyckades tömma, skum musik och ännu läskigare människor. Rysningar. Lika bra att man tar sig därifrån innan man löper amok på plats... hehe.

Hörde något om eventuell bio ikväll... hur blir det med den? Det verkar inte vara många som ska med. Armin som föreslog det hela svarar inte heller i telefon. Fredrik vet inte om han vill slösa på hans pengar han ska köpa högtalare för. Jag är peppad, verkligen.
Nej, tänker dra ut dem ändå. Filmkväll hos mig funkar ju också. Jag har ju hela etagen för mig sjäv så varför inte. Hehe. Tro inte att det blir röjfest här inte, så kom inte förbi om festa är ditt syfte. Fått nog av alkoholmänniskor för idag, så jag står över.

Det pluppar mystiskt från badrummet. Låter nästan lite snuskigt. Ska kolla vad det är... beredd med slagträt ifall att det står någon jävla idiot där. Haha! Okej, låter mer som en film nu. Men lite läskigt är det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: