2009-06-04
 17:45:13

Fixad och klar med ömma fötter (redan)

Klart att jag hann skriva igen. Jag är typ helt färdig nu, klar med lösnaglar, kläder, smink och frisyr. Hittade även ett par rosa kilklackar i mammas garderob, så de får åka på ikväll om jag kan gå med dem... jag går aldrig i höga skor. Just nu försöker jag vänja mig vid dem, men det gör så ont i fötterna. Lycka till att gå runt i dem 18.30-00.00...

Jaha, så det är i det här vädret vi ska stå och snacka (eller som det så fint heter i festligare sammanhang; mingla) i några timmar. Lyckat. Börjar det regna springer jag fan hem, jag lovar.
Usch, jag kan inte skriva med de här lösnaglarna på. Hur lyckas folk?

Nu kommer jag definitivt inte skriva mer ikväll, för det hinner jag inte innan vi åker. Så ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: