2009-06-18
 13:18:59

Trist väder igen

Hej hopp!
I natt somnade jag... okej, i morse somnade jag vid fyra. Kunde inte slita mig ifrån The Sims 3... men det är lugnt, för vi har ju ändå sommarlov. Mina föräldrar insisterar dock på att jag inte ska sova bort hela lovet, men det är ingen risk, hehe.

Jag förstår inte vad det är som händer med internetuppkopplingen här hemma. Ena stunden funkar den prima, nästa är den helt borta och allt man skrivit i blogginlägget (som kan vara långt ibland, väldigt långt) försvinner.
Och vad hände med solen?! Två dagar i rad var det fint väder. Och det är så ironiskt, för igår kväll pratade jag med Jesper, han sa att vi kanske åker till Italien i sommar. Och då svarade jag: "Om det är såhär fint väder hemma i Sverige har jag inget emot att stanna hemma." KAN VI ÅKA TILL ITALIEN NU?!

Hm. Så jag antar att man inte kan ta en fin kvällspromenad ikväll. Nåja, filmkväll duger lika bra. Eller hur, Sandra? ;)
Troligtvis ser vi Eva & Adam-filmen som jag laddade ner sist men som vi inte hann se för att det tog så lång tid. Nu SKA vi hinna se den. För nu har jag den i säkert förvar på datorn. Tur det.
Precis ätit lunch också... funderar på vad jag ska göra idag. Igår tog jag mig faktiskt en tur med bussen och tuben (tunnelbanan), åkte en bit tills pappa sa att vi skulle äta, då åkte jag hem. Jag vet inte men det kanske blir något liknande idag om jag inte hittar på något bättre. Ha en bra dag!


Sandra

Jag <3 Eva & Adam

Jag <3 Tåg/Tubluffa fram och tillbaks!

Jag <3 Din blogg

Jag <3 Dig

Jag <3 Att skvallra som bara vi kan :)

<3333333 hihihi flumm



PUBLICERAT: 2009-06-19, 01:46:27 | URL: http://blondinenochbrunetten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: