2009-06-06
 17:57:30

Blä

Jag skrev ett inlägg tidigare imorse men det försvann. Konstigt nog.
Min dag har varit rent utsagt skit. Allting har gått emot mig, ingenting har varit bra. Det är helt otroligt.
Ska hem strax, göra brorsan sällskap. Mamma och pappa drar hem till min farbror på 50-årsskiva och då stannar vi hemma eftersom Jesper ska upp tidigt och spela match imorrn bitti.

Igår kväll var ju som sagt Sandra här. Vi pratar alltid om allt mellan himmel och jord, skrattar och har trevligt. Dessutom såg vi ett slumpmässigt valt avsnitt ur serien "The OC", en serie man nog aldrig kan tröttna på. När vi såg det där avsnittet igår kväll insåg jag hur mycket jag saknar att kolla på serien, så jag lär nog börja kolla på den igen, haha!

Okej, blev på liiite bättre humör nu när jag skrev. Det kan funka ibland... jag älskar att skriva av mig.
Snart går jag mot pendeltågsstationen i varje fall, tåget går 18.29. Vi får höras senare. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: