2009-06-27
 23:52:20

Ingen rubrik. Typ.

Hej hopp!
Dexter-maraton på sexan just nu, försöker komma in lite i serien som jag aldrig riktigt följt. Den är spännande, vidrig dock, men ja - spännande.
Dagen och kvällen har varit otroligt varma, närmare 30 grader faktiskt! 28-29 grader klagar man inte på. Däremot gör man nog det när man går i stan hela dagen och får soleksem. Det händer inte ofta kan jag säga! Måste nog vara första gången någonsin jag får det. Jobbigt är det i varje fall för det kliar... rejält!

På måndag är det som sagt troligt att vi drar till Gröna Lund med några i "gamla" klassen. Vet dock inte om jag har lust, eller nja, det får vi se. Det var väldigt onödigt för min del att köpa åkband idag för jag åkte ju bara saker tre-fyra gånger idag. Man kanske ska köpa ett gäng åkkuponger istället. Träffade ju Rebecka på bussen på vägen till Högdalen idag, glömde berätta det. Vi hann inte snacka så mycket men vi ska höras angående måndag i varje fall, se vilka som åker med eller inte.

Nåja, jag får se om jag skriver när jag ska lägga mig sen. Ska duscha, bli insmörjd med någon salva mot mina jäkla prickar, kanske blogga och sen sova. Imorgon ska vi in till stan och shoppa, eller så drar vi och badar. Hör av mig nån gång då jag har tid. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: