2009-06-11
 16:11:23

11/6-2009

Hej hopp!
Nej jag vaknade inte nyss. Jag vaknade vid tolv, men min dator har varit ockuperad sen lunch. Idag blir det nog mest till att sitta hemma för mig. Jesper ska på träning nu så jag sitter inne själv.
Usch, jag är så seg idag! Känner inte för att göra något, men ändå gör jag det. Bara för att jag ska piggna till lite.
Korten kom inte idag, som ni kanske förstod. Annars hade jag inte varit hemma nu. Då hade jag tagit mig någonstans, vart som helst, bara någonstans utomhus. Jag älskar att ha busskort. Slippa köpa en bussremsa för 110 kr i veckan, och bara ha ett och samma busskort i någon månad. Skönt.

Nåja, ska försöka hitta på något, man kommer nog ingenstans om man bara sitter här hela dagen. Ha det så bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: