2009-06-23
 01:33:27

Nu ska jag faktiskt sova

Haha, jag vet inte vad jag ska skriva. Borde sova snart, allvarligt talat. Lärt mig en läxa sen jag somnade sex imorse och blev väckt tolv. Klockan är just nu i skrivande stund halv två och det är nog lika bra att sova när som helst. Ska upp och fixa pass samt legitimation imorgon, vi åker till Flemingsbergs polis och fixar det där, sen äter vi troligtvis på mitt favoritställe Robbans! Får hoppas på att morgondagens väder är samma som dagens varit, det var riktigt skönt!
Hoppas ni hade en fin dag. Hör av mig imorgon istället. Godnatt och sov gott! ♥

Lägger upp denna som "godnattvisa" (hehe). Den fanns med i "Veckans låt"-kategorin förut men ni får plågas med den igen. Jag älskar låten och texten, den passar faktiskt in i livet och den typiska vardagen många gånger.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: