2009-06-28
 23:04:13

Trevlig kväll!

Det började med en Emilie-promenad. Den "fortsatte" vid Liseberg med Rebecka, Fredrik och Lisa som vi mötte upp sen, vi gick till babybassängen utanför Sjöängsskolan och satt där ett tag, badade fötterna och grejer.
Emilie och Rebecka drog hem efter det; jag, Fredrik och Lisa drog till Pizza House där jag och Fredrik åt vår middag. Halv tio fick vi maten och började äta, satt och snackade ett himla bra tag.
Jag kom hem för kanske tio minuter sen. Det var lite småkyligt ute, men det är skumt att det faktiskt var varmt fortfarande vid nio, det var ju närmare trettio grader då fortfarande!

Heh. Okej. Jag vet inte vad mer jag ska skriva, håller på med en massa annat också, ser på teve och grejer.
Jag kanske skriver ett inlägg sen. Hoppas ni hade en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: