2009-06-29
 16:57:14

Två flugor i en smäll

Åker till Gran Canaria imorgon! Haha, gissa vem som är glad?
Däremot är jag lite orolig för hur mycket man kommer fatta av det de säger där. Saken är den att de pratar så in i helvete fort, och man kan inte be dem att prata "más despácio" helatiden. Vilket förresten betyder "mycket långsammare". Pinsamt. Snacka om att bli utgarvad.
Fredrik och hans familj åker till Gran Canaria på onsdag och kommer att bo på ett hotell som är cirka två-tre mil ifrån vårt. Så det blir nog inte svårt att träffas heller, det ska nog bli kul!

Vet ni vad? Jag fick nyss veta vilket gymnasium jag ska börja på i höst.
*drumroll, please*
Edicons IT-gymnasium i Liljeholmen! Det var mitt andrahandsval, så det är väl inte så illa ändå. Kärrtorp var ju ändå givet att jag inte skulle bli intagen på, med tanke på hur höga betyg alla har som går där, och därför har de ju höga intagningsgränser. Själv var man 30 poäng ifrån gränsen, så... nä. Det gick nog inte. Nåja. Får bara hoppas att man hittar dit sen.

Hör av mig efter att jag packat, tar även med mig min laptop till Gran Canaria så jag kan hitta något internetcafé och blogga därifrån. Men vi hörs om någon timme först och främst. Ha en fin kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: