2009-06-10
 11:21:56

Trevlig tisdagskväll

Tjena mors. Sov hos Fredrik så jag har inte kunnat lägga upp några bilder från gårdagens mycket lyckade kväll. Vi (jag, Fredrik, Johnson, Lisa som kom senare, Johan, Emelie, Antonia, Annita, Zahira, Niklas, Louise, Lukas, Armin och Rebecka) träffades först vid Liseberg som planerat, senare drog vi till grillplatsen utanför Johnson och det var menat att vi skulle grilla hamburgare och marshmallows men eftersom vi inte hade tändvätska och tändpappret brann upp fort så att kolen inte hann börja glöda, blev det inte mycket av med det. Så vi satt kvar där ett tag och snackade, tills det började bli lite småkyligt. Vi drog in till Linnéa och körde charader, jättekul. Sen kom Sanna som Johan mötte upp och till en början ville hon inte vara med i våra lite smått barnsliga lekar, men sen gav hon med sig mot slutet.

Vid ett skulle Lukas ta bussen hemåt så då drog Sanna och Johan med honom. Jag, Fredrik och Johnson gick tillsammans senare från Linnéa och sen drog vi, jag och Fredrik, hem till honom och somnade kort därpå.
Snart ska vi till grillen och äta lunch, jag bjuder honom som en lite försenad födelsedagspresent.
Lägger upp bilder och så lite senare, ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: