2009-06-21
 19:14:59

Tight Schedule

Det kanske är bra att ta sig ut till stan ibland, få sig en funderare. Det fick jag nämligen, men jag återkommer till det.
Var i stan med mamma alltså, vi gick av vid Slussen och gick runt lite, kollade runt vid Volvo Ocean Race-stället, just nu är det Stockholm Stop-over här och båtarna stannar här för att sedan åka vidare mot mål, efter att ha åkt runt hela världen...
Emilie kom och mötte oss i Gamla stan sen, hon köpte en glass (jag och mamma var inte så sugna eftersom vi redan ätit en varsin med två respektive tre stora kulor (höhö, sluta) i en strut. Blah, lite för mycket. Vädret höll i sig rätt bra i alla fall! De spelade musik på scenen där och sände liveradio från samma ställe (när de inte sjöng och spelade på scenen, det var så pass hög volym att man fan inte kunde höra sig själv tänka).

Vi drog oss hem vid halv sex, gick och handlade inför middagen som är på g nu.
Okej, jag hinner inte skriva vad det var jag tänkte på, skriver ner ämnet här så jag kommer ihåg (och så att ni ska längta efter att få läsa mina skumma tankar)... nynazister/skinheads och huliganer. Längta på ni, jag skriver efter middagen. Puss!

PS! Bilder kommer sen också. DS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: