2009-06-12
 19:02:18

Taskigt

Tjena tjena, nu är jag hemma igen. Egentligen skulle jag ha ätit middag hos Fredrik men jag fick så dåligt samvete över att brorsan satt hemma själv så jag skyndade hem. Vad hittar jag då? Ett tomt hus, minsann. Han var tydligen inte så ensam. Och jag som kunde fått tacos ikväll igen. Livet är hårt, sa bonden. Grymt, sa grisen.

Vi såg på teve hela dagen. Smallville, The Simpsons, Family Guy och den utomordentligt tråkiga serien Just Shoot Me. Varför ser man ens på den serien som inte ens har roliga skämt? Jag fattar inte det själv.
Den serien och Våra värsta år, de två serierna kan man lika gärna sluta sända för det är inte många som gillar dem. Sen störde Fredriks brorsa oss och ville ut och köra basket i regnet. Idiot. Vad förväntar han sig för svar egentligen? IQ fiskpinne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: