2009-06-07
 18:50:20

Sick and tired

Usch, jag har verkligen inte orkat skriva idag. Dessutom träffade jag Emilie så vi satt ute och solade, åkte och hälsade på Nettan  på ICA i Högdalen också. Det var fint väder först, sen blev det trist. Vi har suttit och snackat skit hela eftermiddagen sen, varit hos henne och fixat en massa saker. Snart ska vi äta här hemma, sitter bara och umgås med brorsan.

En sak till... jag är snorig och hes. Hur kul är det på en skala? Inte alls kul. Precis till skolavslutningen också. Kan det bli "mer perfekt"? Orkar inte. Det här är inte kul. Sitta och låta som en förkyld gris och nysa varannan minut, ögonen kliar och man känner bara att man vill sova helatiden. Kill me, säger jag bara. Eller åtminstone nästan.

Nåja, hör av mig innan jag ska sova, ska nog sova tidigt ikväll. Imorrn är det match mellan niorna och lärarna, sen niornas lunch och städning av skolan och skåpen. Ser fram emot förmiddagen åtminstone. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: