2009-06-19
 17:57:12

Pärlor

Herregud. Jag ändrar min design jämt nuförtiden. Lägger till mer än jag ändrar kanske. Men det börjar se bra ut! Gillar flikmenyn precis under headern, det tog ett jävla bra tag att fixa in den men som jag skrev tidigare imorse vid fyratiden så går det om man vill, det har jag lärt mig. Hehe, kan vara bra att tänka så på gymnasiet också. Blev ju väldigt uppgiven många gånger under sista tiden i grundskolan, sa att jag inte kunde någonting och ja... hade jag vågat hade jag nog gett upp de saker jag haft motgångar med. Bort med matematiken i så fall. Hmm, kanske var lika bra att man inte gav upp det.

Ska försöka hitta någonting att äta här hemma, skulle kanske stannat där borta till efter middagen i alla fall... Men äh! Jag klarar mig så bra själv. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: