2009-06-27
 18:53:20

Ont i fötterna...

Hallå där.
Hemma nu igen, då jag varit borta sen ungefär halv tolv. Mina fötter är döda och jag håller på att somna här. Inte ska jag få vila för det. Jag och brorsan drog hem en snabbis, ligger och vilar framför teven, men snart ska vi dra till kinarestaurangen och sitta där. Vet inte varför, men alla andra är där och då måste vi också vara där. Well well.

Åkte inte så mycket grejer idag, det överraskade även mig själv. Åkte Popexpressen två gånger och Jetline en gång. Tror inte jag åkte något mer, då jag efter den första gången av Popexpressen och Jetline åt lunch, senare åkte jag Popexpressen en sista gång och sen åkte vi hem vid halv sex. Gick en jäkla lång promenad längs Djurgården, mot Strandvägen (Sveriges äckligaste och dyraste gata, ville bara visa fingret för alla som satt på caféer där och snobbade sig) och senare mot Östermalmstorgs tunnelbana. Hem, ljuva hem.

Nåja. Ska väl dra nu, kanske skriver ikväll. Ha en fin fortsatt kväll allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: