2009-06-12
 11:17:29

Nya tankebanor

God morgon! Egentligen vaknade jag vid halv tio, men jag har legat och lyssnat på musik och spelat det beroendeframkallande spelet The Sims 3 ett tag, så därav inget blogginlägg förrän nu.

Jag har förstört mina drömmar med ännu en fundering. Tänk om jag kanske skulle ta och bli jurist? Jag älskar ju själva grejen med "vad är rätt och fel", så det vore någonting för mig. Kanske jobbar som advokat och på min fritid skriver jag böcker som blir världskända och sålda i miljontals exemplar... Haha, usch vad jag svamlar. Men det vore något. Men jag tänker fortfarande gå min linje sam/media på gymnasiet och inte ändra mig i något. Det kan ju faktiskt ändå bli så att man hamnar inom juridik när man blir äldre. Läste om en tjej som gick naturlinje på gymnasiet och ändå blev journalist/krönikör. Så varför inte?

Ska ner och äta lunch nu, sen drar jag till Fredrik. Jag hör av mig senare. Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: