2009-06-18
 18:09:24

Min älskling, my angel

Hej igen.
Klockan är en bit efter sex i skrivande stund och vädret utanför är förjävligt. Det har regnat under dagen och jag fascineras över att Jesper envisades med att stanna på Liseberg och spela fotboll (Fotbollsplanen Liseberg alltså. Inte nöjesparken.). Ska det här kallas sommarlov, fortfarande? Vet ni vad det känns som? Det känns som att det är höstlov. Det blåser, är rätt kallt och det regnar ute. Visserligen är det grönt och inte gult-orange-brunt ute som det är under höstlovet, men vädret i sig är detsamma som det brukar vara under hösten. Usch och fy. Själv fyller man ju år under början av hösten. Tacka för det.

Tänkte ägna min favoritlåt några rader. Jag sitter och lyssnar på den nu, och innan jag började lyssna på den kände jag mig rätt seg, deppig och trött. Men så fort jag tryckte på Play och hörde att det var just den här låten, kunde jag inte låta bi att känna mig lite gladare. Låten jag babblar om är fortfarande Flipsyde - Angel, som ni kan lyssna på här. Åh, ni anar inte hur glad jag blir när jag hör låten. Jag kan lyssna på den hur många gånger som helst utan att tröttna. Det kan man se på mitt iTunes där antal spelningar just nu ligger på 51. Notera att jag haft datorn och biblioteket i ett drygt halvår och att man faktiskt inte brukar lyssna klart på låtarna oftast, då man byter mitt i. Och en spelning räknas bara när man lyssnat från början till slut. Den ligger med andra ord etta på Mest Spelade. Hehe. I'm in love.

Nåja. Det blev inte så få rader, men äsch. Kom på att jag inte lagt upp mycket bilder på sistone, här slänger vi upp en. Hörs senare!





... till någon som borde komma hem nu. Jag saknar dig, syster!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: