2009-06-26
 23:40:50

Malliga målvakter och myggbett

Snopet det där med Sverige-England. Jag har sån lust att döda målvakten!
För er som inte såg kan jag berätta en grej som gjorde mig riktigt förbannad. Målvakten i England tog emot en straffboll, valde att själv slå en straff mot Sverige - och satte den. Gissa vem som var mallig? Hans attityd och sätt att psyka gjorde mig galen. Inte undra på att vi förlorade.

Har suttit ute på gården med... halva gården, dem som bor där, alltså. Vi grillade, satt och snackade ett himla bra tag. Nu drog vi upp då myggen började käka oss utifrån och in och då det faktiskt börjar bli kallt nu. Så nu sitter jag under en filt med laptopen i knät i soffan. Hehe. Life's good.

Nåja, jag tror inte jag skriver något mer ikväll. Imorgon bär det i varje fall av till Gröna Lund med våra gäster från Göteborg/Trollhättan som vill se lite av Stockholm. Haha, själv drar man till Grönan på måndag också. Life´s even better!
Jag tror ärligt talat inte att jag hinner blogga så mycket under den här tiden, fram till på söndag, men jag gör så gott jag kan för att kunna klämma in ett inlägg då och då.
Hoppas ni hade en fin dag, godnatt på er! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: