2009-06-19
 03:41:06

Jag kan om jag vill

Jag måste vara ganska grym på att lära mig när jag väl bestämt mig för att göra det. Ser ni någon skillnad på bloggen nu?
Yes! Fått till en liten presentation vid sidan av, lyckats få bort punktformen på länkarna och dessutom fixat till så att de länkar åt rätt saker. Det tog ett tag... hehe.

  • Kommentarsboxen är nu helt fixad och man kan nu se vad besökaren heter, vad hans/hennes blogg heter, plus tid och datum för skriven kommentar.
  • Presentation! Äntligen kan ni lära känna mig bättre... hehe.
  • Svart punktlinje runt menyn... lite småballt att testa bara.

Ja... Det går om man vill, det har jag lärt mig nu.
Det börjar ljusna ute... lyckades inte somna förut som ni kanske märkte. Så jag satte igång med att få i ordning på min design istället. Och det blev ju ganska bra, efter att ha googlat runt lite och pluggat in de olika koderna i stil- och kodmallen.

Nej, nu ska jag VERKLIGEN sova. Upp om cirka 5 timmar... Rädda mig från midsommarafton, någon.
Godnatt! (och nu menar jag det)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: