2009-06-28
 17:45:55

Imorgon, då jävlar

Hej på er därute i den otroliga värmen!
Idag har vi gått inne i stan ett bra tag. De flesta shoppade något, dock inte jag. När jag väl kom på det mot slutet fick jag lite ångest, men det gick över.

Kom hem helt slutkörd nyss, ska hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer. Rebecka smsade om någon utekväll med ett gäng ur klassen, men jag tror inte jag hinner, och dessutom måste jag nog umgås med våra gäster som faktiskt åker hem ikväll också. Så jag hinner nog inte.
Imorgon kanske jag åker med Fredrik då han ska lämna in resterande grejer till telefonen, och sen ska han klippa sig också. Han var lite grinig och verkade inte vilja att jag skulle åka med så jag bryr mig inte - han får göra som han vill. Annars så får jag träffa någon annan, helt enkelt.

Nåja, ska duscha nu då. Imorgon får vi veta vilka gymnasium vi hamnar på. Lycka till, allihopa! Själv hoppas jag på Kärrtorp, men lycka till, va...
Hör av mig senare. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: