2009-06-18
 23:50:03

HJÄLP!

Okej nu är det allvarligt. Har alltid haft problem med min design men nu är det verkligen någonting som gått riktigt snett.
Ni vet menyn till höger där allting blivit i mindre textstorlek och i punktform? Jo... mer kommer därtill. När man klickar på nån länk där, vilken som helst, länkas man vidare till min presentation på publishme.se istället. Fattar ingenting! Åh... jag vet inte vad det är jag har gjort men en sak jag vet är att det är någonting jag inte kan fixa själv. Så det vore jättesnällt om någon kunde hjälpa mig. Har försökt nå killen som driver designadinblogg.se men det är omöjligt att få hjälp där då det är så många som vänder sig till honom och vill ha hjälp.

Snälla hör av er till mig. Puss och godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: