2009-06-02
 12:43:48

Hemma

Kom hem för inte så längesen, är hungrig, smutsig och trött, låter som en stackars hemlös som lever på gatan.
Vädret är idag tråkigt men tur nog har det varit fint under hela klassresan. Vi har badat, solat och umgåtts en hel del. Här nedan följer lite bilder från resan.

Vid grillen satt killarna och spelade gitarr, medan vi försökte sjunga med så gott vi kunde.




Och här hade Fredrik kontroll. Maten blev självklart jättegod, vi åt detta fläskkött med potatissallad, mozzarella och tomater.




Hade här förut en bild på Fredrik och mig men han ville inte ha kvar den för att han såg "ful" ut. Så jag tog bort den. Synd för er som inte såg! Haha.

Var tvungen att ta kort på Johans roliga tröja. Visserligen har han haft den ett tag nu, men har aldrig förevigat den på bild, så här har vi den.




Såhär har det ungefär sett ut. Kunde tyvärr inte fortsätta blogga via mobilen då det kostade drygt tio kronor varje gång, och jag är ju en sån som fortfarande kör på kontantkort. Lika bra så man har kontroll.
Kunde inte heller ta med mobilen ner till bryggan då det faktiskt finns klantiga människor som kan råka få ner värdesaker i vattnet. Jag tänkte inte vara den som skulle få dyka efter dem, kan jag säga. Så ni får bli utan härliga badbilder.

Nåja, ska dra och duscha nu, sen ska jag hitta något att äta. Vi hörs sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: