2009-06-27
 10:48:26

Gröna Lund, baby!

God morgon! Förvånad att jag är uppe?
Tro mig, det är jag med. Väcktes av mitt alarm klockan nio, men jag och Jesper lyckades somna om i fyrtio minuter tills mamma kom in och väckte oss. Då gick vi upp, duschade och nu har vi precis ätit frukost.
När alla väl är klara åker vi mot Grönan. Det öppnar förvisso nu vid elva, och alla fjortisar lär väl stå köade där redan nu, men man lyckas nog komma in på någon attraktion inom loppet av fem minuters köande. Annars blir det ju rätt hopplöst, för ju längre tid det går, desto fler människor strömmar in.

Så jag skriver väl sen ikväll när vi är hemma, tror inte jag hinner mobilblogga egentligen. Det blir ganska svårt med tanke på att vi lär röra på oss hela tiden. Men ni får ha en superskön dag, så hörs vi senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: