2009-06-28
 11:12:37

Grabben i etagen bredvid

Kunde inte somna i natt på grund av en grej jag trodde att jag skulle dö av.
Grannen satt på sin balkong och spelade äcklig rapmusik. Och då var klockan vid tre någonstans. Jag gick ut på balkongen och kollade på honom, sen när jag var på väg in så kastade jag ut ett papper som skulle ha riktats mot hans balkong men jag är ju ingen höjdare på att sikta, hehe.
Så nej, jag har inte sovit så lysande mycket i natt. Men jag fick en glad nyhet när alarmet ringde och jag läste ett sms från Lisa på telefonen. "Fisen har landat! xD" Så jag smsade lite tillbaks, vi ska väl ses någon dag snart - om hon inte reser bort igen... ;)

Ska ner och äta frukost nu och bli insmörjd med någon äcklig salva, sen drar vi in till stan och shoppar! Hör av mig senare.
Ha en riktigt fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: