2009-06-04
 08:13:21

Filmdags i plugget

God morgon! Det blev ett morgoninlägg trots allt.
Vaknade faktiskt av mig själv nu, eller mest av att pappa ringde och frågade när han ska skjutsa mig ikväll, och efteråt kunde jag inte somna. Det var väl lika bra att vakna till lite, även om jag ligger kvar i sängen nu, hehe.

Så idag blir det en kort "skoldag", där vi ser på film och har trevligt. Sen får vi gå hem och fixa oss inför kvällen. Testade klänningen igår som sagt, den sitter bra och är jättesöt. Får försöka hitta ett par skor att ha till också, annars blir det svårt. Kanske ska testa att gå barfota, det är det säkert ingen som har gjort hittills? Fast det gör nog ont förresten, med tanke på allt som ligger på marken.

Nej nu tänkte jag ta och dra mig upp alldeles strax, ni får ha en fin dag idag, så hörs vi senare om jag hinner skriva. Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: