2009-06-04
 14:20:30

Dags att fixa sig lite

Hej hopp, nu är jag hemma igen. Åkte till Högdalen en snabbis efter jag lämnat av alla saker och köpte Depends lösnaglar inne på Kicks. Mina naglar går ju av jämt och ständigt, tänkte att jag åtminstone kunde vara lite fin ikväll, och naglarna kan göra mycket - om de nu inte går av, vill säga.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag hoppar in i duschen, sen blir det full fart med att försöka fixa mitt hår (tro mig, det går fan inte, jag har så tungt hår att ingenting funkar), sminka mig och greja. Det blir väl kul.
Om jag hinner skriver jag innan vi drar, annars hörs vi imorrn, eftersom vi kommer hem så sent ikväll (strax efter tolv) och då måste jag verkligen sova! Skattjakt imorrn, man måste ju vara pigg nog att skrika hela dagen och springa runt över hela skolan. Ta hand om er. Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: