2009-06-11
 21:09:49

Dagens i-landsproblem

Grejen med att ladda in bilder på bloggen för mig är något jag helst skulle sluppit om jag hade chansen. Men en blogg är roligare med bild och video, så det får man väl ge till folket.
Hela proceduren jag måste gå igenom när jag ska ladda in bilder (från mobilen nio gånger av tio) är en pina. Usch och fy.

1. Hitta mappen med bilderna på telefonen.
2. Hitta rätt bild, kan ta ett tag att ladda också, eftersom jag har ca 250 bilder i Kameraalbum.
3. Printa bilden.
4. Klistra in i Paint.
5. Redigera.
6. Spara i min mapp.
7. Hitta bilden i mappen.
8. Ladda upp i bloggen.
9. Skapa nytt inlägg, skriv text.
10. Välj plats åt bilden.
11. Klistra in bilden/BILDERNA...
12. Avsluta inlägget.

Jag kan alltså inte påstå att jag har någon vidare ork ibland, därför blir det väldigt lite bilder ibland, och många gånger när jag har både tid och lust kommer det för mycket bilder.
Så hemskt är mitt liv.





Bara för att folk älskar bilder, haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: