2009-06-22
 13:13:22

Bloggar från balkongen, wohoo

Diggar rubriken. Men man ser inte så lysande bra här, men det får duga. Måste få lite sol ju.
Som Niclas kommenterade i förra inlägget somnade jag fem timmar senare. Jovisst. Låg och chattade på msn ett jävla bra tag. Haha, somnade vid sex - blev väckt tolv! Typiskt. Egentligen skulle vi åkt och fixat leg till mig nu men det gör vi imorgon istället, då vi samtidigt kan fixa pass. Två flugor i en smäll är inte fel.

Så idag vet jag inte vad jag hittar på om jag nu inte fastnar här på balkongen hela dagen. Vilket vore ett bra alternativ, men då ser jag ut som en bränd pepparkaka när vi kommer in igen. Hehe. Bra. Gäller att inte somna bara, för "Gud" vet hur länge jag kan ligga här och sova, jag som bara fått knappt sex timmars sömn. Haha, nice. Först sju timmar, sen imorse sex. Alltså, jag somnade sex. Det brukar jag inte göra... hmm, börjar vända lite på dygnet nu tror jag. Inte bra.
Okej, det är väl inte lika illa som dem som nattgibbar, kommer hem halv sju på morgonen och somnar då, vaknar upp vid middagstid. Aldrig. Det längsta jag suttit och nördat i ett tv-spel var 21-05 med Emilie. "The Legend of Zelda - Ocarina of Time"! Bästa spelet någonsin.

Nåja. Datorn börjar  bli lite varm nu. Däremot kan den inte bli solbränd som jag, för den är redan svart.
Ha en bra dag, hör av mig senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: