2009-06-10
 16:08:04

Bilder från gårdagskvällen!

Hej! Kom hem för en timme sen ungefär, jag verkligen led när jag skulle hem i det här vädret. Men det får man ta. Imorrn får jag sommarkort i varje fall, så då kan jag ta bussen vart som helst. Fan vad skönt.
Nåja, lovade ju faktiskt att lägga upp lite bilder från gårdagskvällen. Så här kommer de.




Vi satt vid en grillplats utanför Johnson och det var planerat att vi skulle grilla hamburgare och senare marshmallows, men eftersom ingen hade tändvätska blev det inte av, utan vi satt mest och snackade och hade kul. Ovanför ser ni Rebecka, Linnéa, Lukas och Johan.




Vissa hittade nya talanger, däribland Niklas.




Medans vissa bara njöt av sällskapet.




Här är alla förutom mig och Sanna som kom senare. Jag hade en riktigt trevlig kväll tillsammans med er, och jag hoppas att vi gör om det här snart igen för det sista jag vill är att vi tappar kontakten. En minnesvärd kväll, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: