2009-06-16
 15:07:05

Jävla Spotify...

Hallå där!
Nu är det äntligen sol ute, och tro mig - jag har varit ute.
Emilie ringde och väckte mig halv elva, då kom hon hit och så åt vi frukost och solade på balkongen, det var skönt. Sen tog vi oss ut i parken och solade istället, för att kunna sola både rygg och mage på ett bekvämt sätt. Det var inte så skönt att försöka sola rygg på balkongen när man sitter i en stol som inte är byggd för att man ska kunna sola i den.

Sen skulle hon i varje fall träffa Patrik och nu är jag själv. Jag har ångest, jag vill ut! Men jag har ingen att träffa heller. Alla är ju bortresta, så vad ska man göra åt saken. Äsch, kan lika gärna ta mig ut själv, det kan vara skönt. Vet dock inte vart jag ska. Men med mitt sommarlovskort är allt möjligt.

Och förresten, är inte Spotify lite sega med att skicka inbjudningskoder? Jag skrev upp mig på listan för en månad sen och det kommer ingen.
Nej, jag har inte Spotify. Tänkte testa det och se vad det är och hur det funkar nu, men jag börjar redan tröttna. Blah, kan man inte bara skaffa sig ett konto? Det låter så snofsigt med inbjudningskoder och grejer. Dessutom tar det längre tid.
What's the point?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: