2009-06-09
 08:37:12

Allting har en baksida som bara innehåller skit (haha)

Kunde inte sova så jag startade datorn istället. Jag börjar ju elva idag och vaknade nu vid åtta... vad är det med mig?
Ja, sista gången man sätter sin fot på Sjöängsskolan nu då (om man inte hälsar på), sista gången jag ser min härliga klass samlad. Jag kommer att gråta floder idag och jag har ingen vattenfast mascara hemma som kan rädda mig. Äsch, det löser sig säkert (av tårar... hmpf).

Jag är faktiskt smått avis på Blondinbella som får spela in en film tillsammans med bland andra Fortesa Hoti (Roxana Nilsson i Andra Avenyn) och Filip Berg (Jesper "Dildo" Dillström i Andra Avenyn)! Gah, måste de få så bra  grejer?!



Honom skulle jag kunna amputera ett ben för att få träffa!


En sak jag däremot läste i Kenzas blogg var att det faktiskt finns månag baksidor med att vara kändis. Tydligen kom det några tjejer och ringde på hemma hos henne, berömde henne för bloggen och lite grejer. Just att ringa på hemma hos henne tyckte Kenza var att gå över gränsen. Ja, hade jag varit i samma sits skulle jag nog känna likadant. Att man kommer fram och hälsar, ber om ett foto på stan kan vara okej, men att komma hem till en... Man vet aldrig vad nästa steg kan bli.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Jag har ju all tid i världen nu, är inte riktigt den som tar två timmar att sminka och klä på mig, det går väl på max en halvtimme. Och håret behöver jag inte tänka mycket på, jag hittar på något. Ser ni hur mycket jag bryr mig? Det är nästan farligt.

Nej, hör av mig senare. Ha en trevlig dag alla ni som slutar skolan och grejer. Och till alla avgående nior - snart börjar gymnasiet, men först slutar vi grundskolan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: