2009-07-22
 19:33:29

Förrädare

Okej. jag har lärt mig en läxa nu. Det kanske är på tiden, eftersom man borde ha lärt sig det tidigare.
Prinskorvar. Giggle all you want, men det är inte könet jag pratar om. Herregud, varför små penisar?
Nej okej. Inte penisar. Jag menar prinskorven. The original. Jag stod och stekte ett gäng såna här nyss.




Ja, de ser väl inte så jäkla farliga ut där inte. Men väl i stekpannan... då är de ingenting att leka med!
Det är som ett gäng bomber. De gnäller, pyser, och sen helt utan förvarning sprängs de! Okej, kanske inte sprängs, men nästan. De spricker lite. Sen sticker jag hål på dem för att förhindra det, men de gnäller fortfarande. Och när man steker i oljan är det som att prinskorvarna och oljan samarbetar för att göra mig illa och oljan pruttar upp minimala droppar olja som gör ont! (ledsen i ögat)

Mina barn ska inte lära sig att äta prinskorv, för då måste jag steka de jävlarna åt dem.


Anna

hahaha störtskönt inlägg om nåt så tråkigt som prinskorvar... :D



PUBLICERAT: 2009-07-23, 01:02:35 | URL: http://annasnackar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: