2009-07-27
 22:06:17

En barfota skräckfilmssnubbe

Okej, det var längesen jag insåg det här, men det har tagit ända fram tills nu, för att skriva ett inlägg angående det.
Ernst Kirchsteiger är en riktigt obehaglig jävel. Han går barfota när han bygger om hus. Han är gay. Ser gay ut, i alla fall.




Kolla ovan. Han gör mig illamående! Shit, måste de ha just sommarprogram med honom i fyran?
Det är som en sexuell invit. Man har ingenting på sig när man träffar någon. Han har ingenting på sig. På fötterna.
Sättet han pratar på tar kål på mig. Det är någonting som gör att jag vill kräkas när jag ser honom och hör honom prata.


I alla fall. Har en annan sak att berätta också.
Det finns ett thai-massage-ställe vid mig, tre minuter hemifrån. Och de har följt trenden som många andra thai-massage-ställen haft för sig nuförtiden. Prostitution. Vad fan sysslar folk med?
Så tro fan inte att jag går dit om de nu fortfarande har öppet.


Och en sista grej - klicka här om du vill få dig ett litet skratt. Hörs senare!


Leia

Haha, reklamen om hans program, antagligen sommarprogrammet lät ju inte specielt muntert heller :P



PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:35:59 | URL: http://onlyforever.blogg.se/
Leia

Hehe, jo. Det är sant. Fast de gamla behöver ju något de med. :P



PUBLICERAT: 2009-07-27, 22:52:06 | URL: http://onlyforever.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: