2009-07-12
 15:09:50

Jävla Fagersta

Jaha, så det var inte bara elaka kommentarer som låg bakom Gynnings planerade bloggbegravning. Okej. Fortfarande finns det ju folk därute som faktiskt stänger ner sina bloggar pga kommentarer. Och vill ni veta en sak?
Jag satt och läste Aftonbladet nyss och längst bak hade Johanne Hildebrandt skrivit en liten krönika om Carolina Gynning och hennes blogg. Johanne valde att kalla detta för självömkan och grejer, men hey - jag var för första gången före någon nyhetsbrud med att skriva en sån sak. Woho. Säkerligen var någon före mig också, men det var som att hon hade läst mina tankar. Kusligt.

I Nöjesbladet kunde man läsa ett och annat roligt stycke. Två sidor om fabriken/studion där man spelar in Harry Potter-filmerna och snack om att de bor där tio månader om året när de spelar in filmer och får privatundervisning mellan scenerna. Kul liv.
Sen kom en grej jag blev arg över. Ni som lyssnar på dessa, vet säkert att The Hives bara skulle göra en spelning i Sverige 2009, och detta på Hultsfred nu i sommar? Nja, vi hade fel. Grymt fel. De har sålt 300 biljetter som tog slut på en halvtimme, till en privat spelning på puben "The Green Man" i Fagersta. Och då kommer de inte heta The Hives. Utan namnet blir Thieves. Kom igen! Vad var det för något? Piss off.
And my brain went... tick tick boom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: