2009-07-27
 15:54:51

Sanning eller konsekvens?

Jag har tråkigt. Så tänker sno en grej från en blogg jag kikade in på häromdagen.

15 sanningar om mig!

1.
Jag är jävligt pedantisk.

2.
Jag lider (verkligen lider) av klaustrofobi.

(gah!)


3.
Jag har en jobbig tvångstanke, att alltid dra undan duschdraperiet när jag är i badrummet (tänker att någon står där bakom...)

4.
Jag kan inte sova (ensam) med ansiktet vänt från dörren in mot väggen. (Skratta på du bara, den bjuder jag på.)

5.
Folk brukar tro att jag är äldre än vad jag egentligen är... (Bra eller dåligt?)

6.
Jag är en riktig tevespelsnörd. Tro mig.

7.
Jag är förbannat blyg inför nya människor.

8.
Jag är höjdrädd (men åker ändå vissa berg-och-dalbanor.)

9.
Jag har blodfobi (inte lika stark längre, som tur är.)

10.
(Räknas det här som en sanning eller mer som fakta? Tycker det är pinsamt i varje fall.) Jag är 1.59 lång och har
storlek 39 i skor. Min bror som är 12, är drygt 1.45 lång och har samma skostorlek. Normalt?

11.
(Följd på nummer 10.) Jag känner bara en jämngammal som är kortare än mig. (Du vet vem du är, eller hur? ;) )

12.
Jag skrattar jätteofta åt mina egna skämt. (För att ingen förstår dem.)

13.
Jag går inte på A-brunnar. (Men jag kör inte med svart katt över gatan, nycklar på bordet m.m..)

14.
Jag är jäkligt kräsen i mat. (Så om du bjuder mig hem till dig på middag så får du en svår uppgift, med andra ord.)

15.
Jag har världens konstigaste humör och väldigt hett temprament nuförtiden.


Okej, så kul fick vi ha det nu. Blev inte alltför pinsamt, hehe. Bra det!


Linnéa

Varsågod :) Och tack själv för din kommentar :D



PUBLICERAT: 2009-07-27, 16:09:55 | URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Lisa

Haha, jag vet vem jag är! ;)

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: