2009-07-22
 14:41:41

Grazynia städar

Hej hopp. Sitter och pratar med Grazynia i telefon (Grazynia var hon städerskan i Andra Avenyn, det är dock inte den "riktiga" Grazynia jag pratar med), hon städar hemma hos Jocke. Och han är tydligen en dryg jävel. Undrar om han säger tack eller inte. Tyckte hon sa något runt 17 glas och fyra-fem tallrikar hon diskat. Vad sysslar grabben med? Han borde verkligen inte bo ensam med tanke på hur grisig han är och lämnar matgrädde framme på bänken i två veckor. En ofrivillig kandidat till tv-programmet "Rent hus", antar jag.

Så idag är det fint väder igen. Funderar på att sätta mig ute och sola ett tag. Åh, jordgubbar. Det är nästan ett måste nu. Sitta ute i solen och äta jordgubbar. Blir man inte lite sugen?
Nåja, dags att hitta på något, kanske. Jag hör av mig, ha en bra dag!

Det var väl ett tag sen jag la upp lite musik här? Nåja. Här har vi en riktigt grym låt. Green Day - When I Come Around.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: