2009-07-09
 01:04:13

"Du kan inte flyga! Du är en leksak!"

Hallå hallå. Det blev en liten barnslig nostalgitripp med "Toy Story", en film på... en dryg timme. Så det är nog inte så konstigt att jag skriver redan nu. Har hunnit duscha och se på "Two and a Half Men" under tiden också. Hade vi däremot sett Harry Potter hade jag fortfarande stått i duschen. Haha!
Har pratat med Fredrik nu, vi kom överens om att han kommer hit imorgon. Vi kom på en "ny" metod för såna saker, där man ska bestämma vem som gör vad. Sten, sax, påse - på sms! Tro mig, det funkade. För mig. Jag vann, haha. Så han kommer alltså hit imorrn.

Jag skriver mer imorrn... måste få sova ut också. Lisa väckte mig imorse! Jag ska hämnas, hjärtat. Jag lovar. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: