2009-07-13
 00:42:05

Förvirrad snubbe på donken

Hallå hallå.
Jag och Lisa såg lite på "The OC" innan vi drog med oss lillebror till McDonalds vid elva. Såhär kan det se ut när Lisa är lite överdrivet hungrig trots att hon ätit upp glassen.





Det spelar ingen roll vad hon gör, hon är alltid lika söt ändå. ;)
När vi stod vid kassan för att beställa våra saker börjar snubben klicka in att Lisa skulle ha en liten sketen glass i strut. Ni vet en sån där som förr kostade fem kronor. Men i själva verket skulle hon ha en glass med topping kolasmak (eller som de har döpt det till; en Sundae Kola)... snubben trodde att hon skulle ha en cola TILL glassen. "Nej, jag har ju beställt en kaffe OCH en glass med topping, KOLASMAK..." svarar Lisa inte så lite irriterat. Jo, efter ett tag kom någon och hjälpte nybörjaren vid kassaapparaten.

Sen var det min tur. Inte nog med att Lisa haft problem var det även min tur att ha det. Snubben knappar in precis samma grej på min "nota" medan jag försiktigt påpekar att jag inte ska ha en mjukglass. "Jaha... ehh... Sundae, va?" Ja, idiot. Och det är inte allt. Tro mig.
Jag hade beställt en mellansprite till också, men fick cola. SNACKA OM ANALFABET!!!!! Läs på apparaten, mongo.

Sist men inte minst, eller jo, skoja bara, så var det Jespers tur. Killen hade fortfarande inte lärt sig ett skit! Stackars Jesper fick en glass med TVÅ toppingar istället för en önskad, chokladsmak. Och så medan han väntade frågar killen helt plötsligt: "Väntar du på nåt, eller?" Haha, vilken rookie.

Tänkte rädda er från att läsa fler inlägg ikväll, hör av mig imorrn istället. Vi skulle egentligen in till stan och käka lunch med farmor och farfar, vi i familjen, men den yngre hälften av familjen väljer att sova längre och vi skippar alltså det. Skönt.

Hoppas ni hade en fin dag/kväll. Godnatt!


Lisa

HAHAHA, roligt :)

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: