2009-07-16
 18:17:50

Bättre sent än aldrig!

Hallå där.
Nu är jag hemma igen, har gått i stan barfota i ett par gympaskor så mina fötter har fått lite skavsår. Skönt.
Jag köpte dock inget annat än en svindyr Sprite på 7 Eleven. Lisa däremot köpte två par skor, ett par örhängen och ett linne. Kul att få bära hennes stora påse, då ser det ut som att det är jag som har mycket pengar. Men ändå känner jag mig lite som hennes betjänt, haha!

Vet ni vad jag kom på? Jag har ju inte lagt upp några bilder alls från Gran Canaria. Så här kommer "några".

Såhär hette stället:




Såhär såg det ut när vi kollade ut från dörren till rummet. Härlig syn på morgonen kan jag säga!





Såhär såg det ut vid poolen på kvällen. Riktigt mysigt!





Här är allrummet, plus min och brorsans blivande sovplats, det var en bäddsoffa. Rätt okej för att vara en bäddsoffa... de brukar ju vara rätt ökända för att ge ryggont, men inte den här.





Mysigt skrivbord i mammas och pappas sovrum.





Deras säng var nog ändå skönare än våran. Dessutom hade de air condition i rummet...





Såhär såg grannhotellet Orquídea ut.





Det här hotellet var nog bland de värsta man kunde bo på. Barn som skrek överallt, feta rökande britter (hotellet bestod nog till 85 % av britter) och skum personal. Vi satt nämligen i deras bar en gång och kollade in stället bara, personalen i baren var bara otrevliga och otåliga, så vi ångrade inte att vi inte bokat det hotellet. Fast de hade dock fem pooler utanför...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: