2009-07-30
 13:47:57

Torsdag

God morgon.
Vaknade strax vid tolv, sitter här och undrar vad jag ska göra utav dagen. Det fina vädret som kom fram igår syns inte till idag, så det blir nog inte till att dra ut på någon värstingpromenad eller något. Jag och Emilie funderade ju till och med på att dra och bada igår. Haha, jo. Tänka sig hur fort vädret ändras.


Det är soligt ute, men fortfarande finns de där envisa molnen på himlen. Så man vet inte vad man vågar göra riktigt. Sätta sig ute och sola för att gå in fem minuter senare igen. Nä. Känns inte så aktuellt.
Nåja, jag får se vad jag gör. Gah, finns så många jag inte träffat på ett tag nu, måste tvinga hem dem från vart de nu än befinner sig. De är ju i alla fall inte hemma. Typiskt, eller hur? Just som man själv sitter hemma drar alla ut och reser.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: