2009-07-15
 23:26:15

Utekväll

Fortfarande, ingen jävla alkohol. Skönt utan. Jag drack faktiskt en Loka Päron, Lisa en Ramlösa och Emilie och Fredrik köpte en varsin läsk. Vi satt utanför Östbergakiosken, snackade massa skit. Sen drog vi till McDonalds, köpte en varsin paj som dröjde allt för länge, satt och snackade skit även där. Sen drog vi hem, trodde vi mötte på någon jävla våldtäktsman som prasslade i buskarna men det var bara ett rådjur. Det var Lisas skrik som gjorde mig rädd, inte så mycket prasslet i buskarna.

Snart ska jag/vi sova, får sova lite längre nu hoppas jag! Hör av mig imorrn, hoppas ni hade en fin kväll.
Puss och godnatt.


J

Nej sexan slutar lagom abrupt, fatta hur det var att läsa boken, frustrerande men satan vad spännande.

Sjuan är uppdelad i två jo, antagligen för att suga ut så mycket pengar de kan..



PUBLICERAT: 2009-07-16, 00:35:49 | URL: http://merryhappy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: