2009-07-14
 00:26:18

Usch vad slarvig jag är...

Usch, hjälp mig någon. Jag känner mig så utomordentligt slarvig... Jag har tappat bort slutbetygen från nian! Dessa behöver jag ha med mig på uppropet den 17/8, vet inte riktigt varför men det kan vara bra att göra som de säger så att inga pinsamheter uppstår redan första gången man träffas...

Det finns ett alternativ jag vet om, som gör att jag får tillbaka betygen, och det är att jag ringer till min gamla skola och ber om en kopia av mina betyg. Shit, vad pinsamt! Vet någon om man skulle kunna hitta betygen via nätet och sedan skriva ut dem därifrån, istället för att ringa skolan? Känner inte för att stämpla mig själv som Slarvmaja inför min gamla skola precis.
Tack på förhand!
Tänkte sova nu, ska upp tidigt, duscha och fixa mig, sen ska jag till stan med Lisa. Godnatt och sov gott! Det ska jag försöka göra, utan att tänka på betygen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: