2009-07-25
 00:09:38

Trevlig kväll igen!

Hej hopp.
Sandra kom hit vid halv nio ungefär, då satt vi här uppe ett litet tag innan vi drog till Vivo, köpte lite godis och läsk. Sen gick vi till Sjöängsskolan och satte oss på skolgården (abstinens?), snackade en hel del skit. Vi såg några från mina (och hennes ett tag) "gamla" parallellklasser, A och B (dock ingen från min egen klass) som kom med ett par påsar. Hm. Krök på g?


Så vi satt där till strax efter halv elva då mamma ville att jag skulle hem. Vi ska tydligen upp nio och åka till Bromma för att sen åka därifrån till matchen på Grimsta IP på kvällen (fråga mig inte varför vi ska vara där så tidigt, för det vet inte ens jag).
Hoppas på bra väder även imorgon (eller är det måhända för mycket begärt med tanke på vädret vi haft på sistone..?) så man slipper stå ute i regnet i över en och en halv timme.


Hoppas ni hade en fin kväll, som jag sa så visste jag att min skulle bli fin. ♥ Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: