2009-07-16
 13:43:34

Sovsällskap :)

Hallå.
Fick faktiskt sova i ungefär nio-tio timmar, tills en telefon ringde, grabben bredvid mig svarade något trött och snackade ett tag, la på. Sen fick vi somna om ett litet tag till, när hans morsa ringde igen. Då gav vi upp.
Käkade frukost/lunch och sen hämtade hans mamma honom vid ett. Illa kvickt ska det gå. Jo tack. Nu ses vi inte på tre veckor om jag inte kommer till dem på Gotland och bor där några dagar som förra året. Och så ska hon komma och hämta sin son så fort hon bara kunde. Schyst.

Gjorde lite hemsysslor efter han dragit, sen ringde jag Lisa ("Hej allihopa!") och vi ska till stan efter att hon ätit. Synd för mig som inte har några pengar då. Jag hatar att gå omkring i stan när jag inte har pengar - för det är just man hittar något man verkligen vill köpa! Visst är det typiskt?
Det är fint väder ute, så det ska bli skönt att få komma ut lite. Tänker dock inte göra samma misstag som igår och dra på mig ett par jeans...
Hör av mig när jag är hemma. Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: