2009-07-22
 21:51:48

Sagor för barnen som är som du

Kvällen tog oss med storm, vädret blev skit och man blev bara deppigare. Det är behagligare värme här hemma ikväll i alla fall, inte som när jag skrev om bastuvärmen, haha. Nej inte riktigt. Förut satt jag till och med och hade en filt över mig i soffan. Det finns inte riktigt något mellanläge, det har jag tänkt på.
Antingen vill man ha det svalt och skönt, helt kallt, under sommaren då det är varmt. Sen när det väl blir kallt, vill man ha det varmt igen. Skumt.

Nu tänkte jag se film eller något, sen duscha och sova (eller hur...). Hinner nog skriva ett sista inlägg sen, eller två om jag inte kan sova. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Johanna

Jag tycker också om att skriva om åsikter etc. (Läste din presentation) Fin blogg =)



PUBLICERAT: 2009-07-23, 01:19:44 | URL: http://johannaabj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: