2009-07-03
 20:14:15

Forfoljd av en 30-arig servitor...

Hej igen! Idag hinner jag inte skriva lika mycket som jag gjorde sist, da jag bara har lagt i pengar for tio minuter... Ska forsoka fatta mig kort.
Idag var vi bara hemma vid hotellet, vi har badat (aven jag! Skont som fasiken) och solat, kollat pa vattenpolo och annat som de har som aktiviteter har vid hotellets pool varje dag, det finns en massa andra grejer man kan delta i. Ratt kul faktiskt.
Imorrn kanske vi aker in till stan och traffar Fredrik och hans familj. Forhoppningsvis.
Taxi ar ju dyrt har, sa vi tar nog bussen. Det ar tva eller tre stationer mellan oss (Bahía Feliz) och dem (Puerto Rico), sa det borde inte vara sa dyrt det heller.

Jaha, snart aker man hem igen. Tiden har gatt valdigt fort har. Mina soleksem i hela ansiktet har forsvunnit, sa jag kan vara lite gladare nu i varje fall.
Det ar en restaurangsnubbe har som verkar gilla mig. I forrgar kvall nar vi passerade hans restaurang sa han "Hej prinsessa" till mig (vi at namligen dar kvallen innan, det var delvis darfor han visste att jag snackade svenska och darfor han pratade med just mig), sen igar kvall kom han fram och gav mig en blomma. Obs, han maste vara runt 30... Lite laskigt, mamma tyckte dock att han verkade snall, men jag vet inte. Som sagt, laskig.

Naja, hinner inte skriva mer. Hoppas ni haft det bra. Om jag hinner skriver jag innan vi aker hem, annars sa skriver jag ju nar vi ar hemma i Sverige igen. Ta hand om er! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: